Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
1. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Tento dokument s inými tu menovanými stanovuje všeobecné obchodné podmienky ( ďalej len “podmienky”), ktorými sa riadi používanie tejto webovej lokality a nákup produktov na nej na základe kúpnej zmluvy, uzavretej medzi nami a vami prostredníctvom tejto webovej lokality. Je nevyhnutné, aby ste si pred používaním tejto webovej lokality, resp. uskutočnenia nákupu prečítali naše podmienky, naše zásady používania súborov Cookies.
Pri používaní tejto webovej lokality, alebo zadaní objednávky na tejto lokalite ste viazaní týmito podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov.
Ak nesúhlasíte s podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov, túto webovú lokalitu nepoužívajte. Tieto podmienky môžu byť predmetom úpravy, je vašou zodpovednosťou sa s nimi pred každým používaním tejto webovej lokality oboznámiť. Podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy a sú platné tie, ktoré boli platné v čase uzatvorenia príslušnej zmluvy. Ak máte v súvislosti s podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov akúkoľvek otázku, môžete nás kontaktovať mejlom prostredníctvom mejlovej adresy uvedenej v sekcii Kontakty.
Predaj tovaru prostredníctvom tejto webovej stránky sa uskutočňuje v mene spoločnosti DAMIP s.r.o., so sídlom Horný Kalník 46, 038 02 Horný Kalník, Slovenská republika, IČO: 44741553, DIČ: 2022815531, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka číslo: 51235/L (ďalej len “DAMIP”) ako predávajúceho, ktorá prevádzkuje internetovú stránku a e-shop Long.sk.
2. VAŠE ÚDAJE A NÁVŠTEVY WEBOVEJ STRÁNKY
Informácie alebo osobné údaje, ktoré nám poskytnete, sa spracujú v plnom rozsahu v súlade so zásadami ochrany osobných údajov. Pri používaní tejto webovej lokality súhlasíte so spracovaním informácií a údajov a uvádzate, že všetky informácie a údaje, ktoré ste poskytli, sú pravdivé, úplné a zodpovedajú skutočnosti. Nesiete plnú zodpovednosť za to, že nám poskytnete pravdivé, úplné a skutočné osobné údaje v zmysle príslušných právnych predpisov.
3. POUŽÍVANIE NAŠEJ WEBOVEJ LOKALITY
Používaním tejto webovej stránky a zadaním objednávok na nej súhlasíte s nasledovným:
a) Webovú lokalitu budete využívať hlavne na prezeranie produktov, kladenie otázok a zadávanie právne platných objednávok (záväzných objednávok s povinnosťou platby).
b) Nebudete zadávať žiadne falošné ani podvodné objednávky. Ak existuje odôvodnené podozrenie, že bola vykonaná objednávka tohto typu, budeme oprávnení ju zrušiť a informovať príslušné orgány.
c) Poskytnete nám pravdivú, úplnú a presnú e-mailovú adresu, poštovú adresu či iné kontaktné údaje. Zároveň súhlasíte s tým, že v prípade potreby tieto informácie môžeme použiť, aby sme vás kontaktovali v súvislosti s vašou objednávkou (pozrite si naše zásady ochrany osobných údajov).
Pred zadaním objednávky sa dôkladne oboznámte s tabuľkami veľkostí v sekcii Veľkostné tabuľky a s návodom Ako sa zmerať.
Ak nám neposkytnete všetky informácie, ktoré potrebujeme, objednávku nebudete môcť zadať.
Zadaním objednávky na tejto webovej lokalite vyhlasujete, že máte viac ako 18 rokov, ste právne spôsobilí uzatvárať záväzné zmluvy a plne súhlasíte s podmienkami. Okrem toho vyhlasujete a potvrdzujete, že pred zadaním objednávky sme vás dostatočne informovali o úkonoch potrebných na uzavretie kúpnej zmluvy, a to ich opisom v týchto podmienkach nachádzajúcich sa na príslušnej podstránke webovej lokality, o tom, že kúpna zmluva nebude uložená v elektronickej verzii, pričom máte právo požiadať o ňu písomnou formou, a že jazyk ponúkaný na uzatvorenie kúpnej zmluvy je slovenský jazyk.
4. UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY
Informácie obsiahnuté v týchto podmienkach a detaily uvedené na webovej lokalite nepredstavujú ponuku na predaj, ide o ponuku možnosti vstupu do zmluvného vzťahu. Žiadna zmluva však medzi nami a vami nevzniká, a to vo vzťahu ku ktorémukoľvek produktu, pokiaľ vašu objednávku výslovne neprijmeme. Ak vaša ponuka nebola prijatá a tovar bol už z vašej strany zaplatený, máte právo na vrátenie platby v plnej výške, zároveň Vás o tejto skutočnosti budeme informovať.
Ak chcete zadať objednávku, je potrebné postupovať podľa nákupného procesu, objednávku riadne ukončiť, v prípade platby cez Pay Pal objednávku zaplatiť na konci objednávkového procesu. Upozorňujeme, že zadaním objednávky máte povinnosť za svoju objednávku zaplatiť. Následne vám bude zaslaný e-mail s potvrdením prijatia vašej objednávky („potvrdenie objednávky“). To neznamená, že objednávka bola nami prijatá. Vaša objednávka je žiadosť na zakúpenie jedného či viacerých produktov, ktorú nám predkladáte. Všetky objednávky podliehajú nášmu schváleniu. O našom súhlase vás budeme informovať e-mailom, v ktorom vám potvrdíme, že objednávka bola odoslaná („potvrdenie o odoslaní“). Zmluva medzi zmluvnými stranami o kúpe výrobku (ďalej len „zmluva“) je uzatvorená až vtedy, keď vám zašleme objednaný tovar a potvrdenie o odoslaní objednávky.
5. DOSTUPNOSŤ TOVARU
Všetky objednávky výrobkov závisia od dostupnosti. Podobne, ak dôjde k problémom týkajúcim sa dodávky výrobkov, alebo na sklade už nebudú ďalšie položky, vyhradzujeme si právo poskytnúť vám informácie o náhradných výrobkoch rovnakej alebo vyššej kvality a hodnoty, ktoré si môžete objednať, alebo vám poskytnúť možnosť od objednávky odstúpiť (zrušenie objednávky) prostredníctvom e-mailu. Ak si neželáte objednať náhradné výrobky a chcete od objednávky odstúpiť a za tovar ste platili vopred (PayPal), vrátime Vám zaplatenú čiastku v plnej výške, a to v lehote 14 dní od doručenia e-mailu, ktorým od objednávky odstupujete. Za predpokladu, že neodstúpite od objednávky, alebo neprijmete náhradný výrobok v primeranej časovej lehote, sme oprávnení odstúpiť od objednávky a uhradiť vám sumu, ktorú ste zaplatili, a to v lehote 14 dní odo dňa doručenia nášho odstúpenia od objednávky.
6. ZAMIETNUTIE SPRACOVANIA
OBJEDNÁVKY
V prípade, že ste pri zadaní objednávky ako spôsob platby zvolili bankový prevod (platba vopred) a platba za tovar nebude pripísaná na náš účet do 7 dní od zadania objednávky z vašej strany, resp. 5 dní od vystavenia a zaslania predfaktúry z našej strany na vami zadaný e-mail, vyhradzujeme si právo objednávku zrušiť.
Vyhradzujeme si právo kedykoľvek odstrániť akýkoľvek výrobok z tejto webovej lokality a odstrániť z nej, či upraviť na nej akýkoľvek materiál alebo obsah. Na spracovanie všetkých objednávok vynaložíme vždy maximálne úsilie, môžu sa však vyskytnúť mimoriadne okolnosti, v dôsledku ktorých budeme musieť zamietnuť spracovanie objednávky po zaslaní potvrdenia objednávky. Vyhradzujeme si právo tak urobiť kedykoľvek.
Za odstránenie akýchkoľvek výrobkov z tejto webovej lokality alebo za odstránenie či úpravu akéhokoľvek materiálu alebo obsahu z tejto webovej lokality, ani za spracovanie objednávky po zaslaní potvrdenia o objednávke nenesieme zodpovednosť voči vám ani voči žiadnej tretej strane.
Bez ohľadu na vyššie uvedené ustanovenie, týkajúce sa dostupnosti výrobkov a s výnimkou mimoriadnych prípadov sa vždy snažíme o vybavenie a zaslanie objednávky, v čo najkratšom čase.
Tovar, ktorý je na sklade a nie je ho potrebné upravovať podľa požiadavky zákazníka, posielame najneskôr do 5 pracovných dní.
Tovar , ktorý je uvedený “Na zákazku” zasielame po vykonaní potrebných úprav max. do 14 pracovných dní.
Tovar, ktorý je uvedený “ Na objednávku” zasielame najneskôr do 8 týždňov od záväzného potvrdenia objednávky, resp. vykonania platby vopred.
Objednaný tovar sa snažíme zaslať v jednej zásielke ( napr.: pri kombinácii tovaru “Na sklade a “Na objednávku” je potrebné počítať s lehotou dodania tovaru podľa času uvedeného “Na objednávku”)
Dostupné spôsoby dopravy, súvisiace sumy a akékoľvek ďalšie relevantné informácie sú uvedené v sekcii Podmienky dodania, resp. sa objavujú pri vypĺňaní objednávky. Informácia o doručení je vždy uvedená na stránke s detailmi o produkte, v nákupnom košíku, počas nákupného procesu a v potvrdení objednávky.
Napriek tomu môže dôjsť k omeškaniu, napríklad z dôvodu výskytu nepredvídateľných okolností alebo v závislosti od cieľovej krajiny dodania.
Ak z akéhokoľvek dôvodu nebudeme môcť dodržať dátum doručenia, o tejto situácii vás budeme informovať a poskytneme vám možnosť pokračovať v nákupe, pričom sa stanoví nový dátum doručenia, prípadne sa objednávka zruší a uhradená suma sa do 14 dní od zrušenia uhradí v plnom rozsahu. Doručovania sa neuskutočňujú v sobotu, nedeľu a počas štátnych sviatkov.
Na účely týchto podmienok sa „doručenie“ chápe ako uskutočnené, alebo objednávka ako „doručená“ ihneď po tom, ako ste vy, alebo tretia strana, ktorú ste uviedli ako oprávnenú osobu, nadobudli fyzickú držbu tovaru, čo sa potvrdí podpisom potvrdenky o doručení objednávky na adrese doručenia, ktorú ste uviedli.
Máte právo odmietnuť objednávku s chybami alebo potvrdiť prevzatie objednávky s chybami a následne postupovať podľa našich zásad vybavovania reklamácií, ktoré tvoria súčasť týchto podmienok (článok 11). V prípade zamietnutia prevzatia objednávky s chybou budeme všetky výdavky spojené s vrátením objednávky znášať my.
Pred prevzatím zásielky od
doručovateľskej spoločnosti (pošta, kuriér a pod.) si na mieste
skontrolujte, či zásielka nie je
poškodená.
V prípade rozsiahleho poškodenia zásielky (roztrhnutý obal, deformácie a iné
rozsiahle poškodenie) si ihneď na mieste uplatnite nárok na náhradu vzniknutej
škody voči doručovateľskej spoločnosti.
V prípade, že doručená zásielka prišla poškodená a vy ste ju odmietli prevziať, prosíme, aby ste nás o tejto skutočnosti informovali e-mailom.
7a. Neprebraté zásielky
Ak si kupujúci zásielku z ľubovoľných dôvodov
neprevezme, je povinný uhradiť predávajúcemu vzniknutú škodu (poštovné a balné). V
prípade, že kupujúci požiada o opätovné doručenie, bude mu zásielka znovu
zaslaná a znáša náklady na opätovné doručenie tovaru. V prípade, že kupujúci už
nemá záujem o objednaný tovar, má sa za to, že kupujúci odstupuje od
objednávky.
7b. Ceny tovaru a služieb, príplatky
Ceny za tovar sú účtované zmluvne. Ceny uvedené na našej internetovej
stránke sú konečné a platné v čase objednania tovaru na tovar, ktorý je skladom, alebo vyrábaný štandardne v dĺžkach podľa tabuľky veľkostí uvedených na tejto webovej stránke. Predávajúci si vyhradzuje
právo tlačových chýb. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku
každej zásielke, a ktorá slúži zároveň aj ako dodací list a záručný list.
Cena za úpravu tovaru na základe požiadaviek zákazníka :
· vyhotovenie tovaru na mieru - napr. požiadavka na extrémne dlhé tepláky, nohavice, legíny , joggingové nohavice, montérky = +10% k cene tovaru
· skrátenie rukávov = 4 €
· skrátenie nohavíc = 4 €
· skrátenie vrchného dielu oblečenia = 5 €
( poznámka: skracovanie zabezpečujeme len v prípade, že je to technicky možné vzhľadom k modelu odevu )
8. PRENOS RIZIKA A VLASTNÍCTVA VÝROBKOV
Za výrobky budete niesť zodpovednosť od okamihu doručenia, prípadne, ak sa prevzatie objednávky neuskutoční načas, prenos rizika v súvislosti s objednávkou je účinný od okamihu, keď vám umožníme disponovať objednávkou a vy alebo tretia strana, ktorú ste oprávnili, si ju nepreberiete.
Vlastníctvo výrobkov nadobudnete, keď získame plnú úhradu všetkých splatných súm vrátane poplatkov za doručenie, alebo v okamihu doručenia , ak sa toto malo uskutočniť neskôr, ako bolo za tovar zaplatené.
9. NÁKUPNÝ PROCES
Po výbere všetkých položiek, ktoré chcete zakúpiť, budú tieto pridané do nákupného košíka. Ďalším krokom bude ukončenie objednávky s povinnosťou zaplatiť za objednaný tovar, resp. uskutočnenie platby (objednávky do krajín mimo SR – platba cez PayPal), platba vopred (na základe zaslanej predfaktúry, resp. platba pod číslom objednávky). Preto musíte postupovať podľa krokov procesu nákupu, pričom v každom kroku uvediete alebo overíte požadované informácie. Počas procesu nákupu, avšak pred platbou, si môžete navyše upraviť údaje o svojej objednávke. Ak ste registrovaným používateľom, záznam o všetkých objednávkach, ktoré ste zadali, bude tiež k dispozícii v časti Môj účet .
Ako spôsob platby môžete zvoliť:
objednávky posielané v rámci SR:
- dobierka
- platba vopred ( môžete objednaný tovar zaplatiť pod číslom objednávky po doručení potvrdzujúceho mejlu o vytvorení objednávky, resp. vám bude vystavená a e-mailom zaslaná predfaktúra)
objednávky posielané do ČR, Nemecka, Rakúska, Poľska:
- platba vopred (bude Vám vystavená a e-mailom zaslaná predfaktúra, resp. môžete objednaný tovar zaplatiť pod číslom objednávky po doručení potvrdzujúceho mejlu o vytvorení objednávky)
- PayPal
Posielanie peňažných prostriedkov zo zahraničných bánk:
- v prípade objednania tovaru a platby za tovar zo zahraničnej banky (okrem platieb SEPA), prijímame len platbu vykonanú so zadaním podmienky v sekcii: poplatky znáša: "OUR - všetky poplatky znáša príkazca"
Pri tovare "Na objednávku", Na zakázku" - teda vyrobenom na mieru JE POŽADOVANÁ PLATBA VOPRED!
10. ZÁSADY VÝMENY/VRÁTENIA TOVARU
Právo na odstúpenie od zmluvy
V zmysle zákona č. 250/2007 Z.z. (Zákon o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov) máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez nutnosti uvedenia dôvodu.
Lehota na odstúpenie od zmluvy vyprší po 14 dňoch odo dňa, kedy ste vy, alebo vami poverená osoba, iná než prepravca, nadobudla fyzické vlastníctvo tovaru, alebo v prípade viacerých produktov v rámci objednávky a odoslaných oddelene, po 14 dňoch odo dňa, kedy vy, alebo vami poverená osoba, iná než prepravca, nadobudla fyzické vlastníctvo posledného produktu z danej objednávky.
Uplatniť svoje právo na odstúpenie od
zmluvy môžete spoločnosti DAMIP oznámiť prostredníctvom e-mailu na damip@long.sk ,
alebo long@long.sk , alebo písomne
prostredníctvom dokumentu na odstúpenie od zmluvy. ktorého vzor nájdete tu .
Pre dodržanie termínu pre odstúpenie od zmluvy nám
stačí poslať informáciu o vašom zámere od zmluvy odstúpiť skôr, než vyprší
lehota na odstúpenie, najneskôr v posledný deň uvedenej lehoty.
Právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle vyššie uvedeného zákona nevzniká, ak bol vami zakúpený tovar personalizovaný, to znamená definovaný ako “Na zákazku” a “Na objednávku” - vyhotovený na mieru!
Účinky odstúpenia od zmluvy
Ak sa rozhodnete odstúpiť od tejto zmluvy, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás prijali, vrátane poplatkov za doručenie a poštovné (okrem akýchkoľvek dodatočných poplatkov vyplývajúcich z vášho výberu akéhokoľvek spôsobu doručenia iného ako najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý ponúkame), a to bezodkladne a pri akomkoľvek výmennom kurze, do 14 dní odo dňa ukončenia tejto zmluvy. Refundáciu zrealizujeme rovnakým spôsobom platby, aký ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa vzájomne nedohodneme inak. V každom prípade vám touto refundáciou nevzniknú žiadne poplatky. Bez ohľadu na vyššie uvedené môžeme refundáciu zadržať, až kým nedostaneme tovar späť.
Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, ako je potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Tovar, ktorý bol predmetom zmluvy, od ktorej ste odstúpili, ste povinní poslať naspäť na adresu sídla spoločnosti predávajúceho, a to bez zbytočného odkladu, v každom prípade však nie neskôr ako 14 dní odo dňa, kedy nám oznámite svoje odstúpenie od zmluvy. Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znášate vy. Po kontrole vráteného tovaru vás budeme informovať o tom, či máte nárok na vrátenie zaplatenej sumy. Refundácia sa uhradí čo najskôr, v každom prípade do 14 dní od dátumu, kedy nám bol vrátený tovar, ktorý bol predmetom zmluvy, od ktorej ste odstúpili.
Náklady a riziká spojené s vrátením výrobkov uvedené vyššie preberáte na seba.
Ak máte akékoľvek otázky, môžete nás kontaktovať prostredníctvom mejlu, resp. kontaktného formulára.
11. ZÁSADY VYBAVOVANIA REKLAMÁCIÍ
Za chyby, ktoré má objednávka v čase, keď ste ju prevzali, nesieme zodpovednosť my. V prípade už použitého tovaru nenesieme zodpovednosť za chyby, ktoré vznikli v dôsledku používania alebo opotrebovania. V prípade objednávky predanej za nižšiu cenu nenesieme zodpovednosť za chybu v dôsledku toho, že bola odsúhlasená nižšia cena a na chybu ste boli vopred upozornení..
Ak bola reklamácia podaná načas, postup a vaše práva v súlade s par. 622 a 623 Občianskeho zákonníka sú nasledovné:
Ak je chybu možné odstrániť, máte právo na bezplatné, včasné a náležité odstránenie chyby. Chybu musíme odstrániť bez zbytočného odkladu.
Namiesto odstránenia chyby môžete požadovať výmenu objednávky; ak sa chyba týka len súčasti objednávky, môžete požadovať výmenu danej zložky v prípade, že nám nevzniknú žiadne neúmerné náklady v porovnaní s cenou objednávky alebo významom objednávky.
Namiesto odstránenia chyby môžeme chybnú objednávku vždy vymeniť za bezchybnú v prípade, že vám to nespôsobí vážne problémy.
Ak chybu nie je možné odstrániť a bráni náležitému používaniu objednávky ako bezchybnej, máte právo na výmenu objednávky, alebo na odstúpenie od zmluvy. Tie isté práva sa vzťahujú na vás aj v prípade, že chyby možno opraviť, avšak nemôžete objednaný tovar náležite používať v dôsledku výskytu chyby po oprave alebo v dôsledku väčšieho počtu chýb.
V prípade neodstrániteľných chýb máte nárok na náležitú zľavu z ceny objednávky.
O vašich právach vyplývajúcich z par. 622 a 623 Občianskeho zákonníka uvedených vyššie sme vás informovali tým, že sme tieto podmienky umiestnili na príslušnú podstránku webovej lokality a mali ste možnosť sa s nimi oboznámiť pred zaslaním objednávky.
Za chyby objednávky sme zodpovední v zmysle slovenských právnych predpisov a vy máte povinnosť predložiť nám reklamáciu.
Na reklamačné konanie zahrnuté v týchto podmienkach sa vzťahujú platné zásady vybavovania reklamácií. Boli ste riadne oboznámení so zásadami vybavovania reklamácií, s podmienkami a spôsobom reklamácie objednávky v súlade s par. 18 oddielu. 1 Zákona číslo 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov pred uzavretím, a to umiestnením týchto podmienok na podstránky webovej lokality. Mali ste tiež možnosť zoznámiť sa s nimi pred zadaním objednávky.
Zásady vybavovania reklamácií sa vzťahujú výhradne na objednaný tovar, ktorý ste si zakúpili prostredníctvom tejto webovej lokality.
Ak má objednávka chybu, dodaný tovar môžete reklamovať zaslaním tovaru do sídla spoločnosti predávajúceho, spolu s oznámením o reklamácii, Odporúčame, aby ste vracaný tovar poistili. Upozornenie: Oznámenie o reklamácii musí obsahovať popis závady a vyhlásenie o tom, ktoré z práv popísaných v par. 622 a 623 Občianskeho zákonníka si uplatňujete.
Reklamačné konanie sa začína v deň doručenia oznámenia o reklamácii, ktoré obsahuje vyššie spomínané informácie.
E-mailom alebo písomne vám poskytneme potvrdenie o reklamácii, vrátane dátumu prijatia reklamácie, typu objednávky, chýb objednávky, ktoré sú predmetom reklamácie, času a miesta nákupu objednávky a opakovane vám dáme pokyny o vašich právach vyplývajúcich z par. 622 a 623 Občianskeho zákonníka uvedených vyššie, ktoré sa nachádzajú v týchto podmienkach. V prípade, že nám zašlete oznámenie o reklamácii e-mailom, sme povinní vám ihneď poskytnúť potvrdenie o reklamácii. Ak okamžité doručenie potvrdenia nebude možné, doručíme vám ho bez zbytočného odkladu, minimálne spolu s dôkazom o výsledku reklamácie.
Máte právo rozhodnúť sa, ktoré práva podľa par. 622 a 623 Občianskeho zákonníka uvedených vyššie si uplatníte, a zároveň nám bez zbytočného odkladu doručiť informácie o svojom rozhodnutí. Na základe vášho rozhodnutia sme povinní bezodkladne určiť spôsob vyriešenia reklamácie v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. Zákon o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov. V komplikovanejších prípadoch máme túto povinnosť v lehote 3 dní od začatia reklamačného procesu, v odôvodnených prípadoch až 30 dní od začatia reklamačného procesu. Po stanovení spôsobu vybavenia reklamácie danú reklamáciu spracujeme ihneď, v odôvodnených prípadoch sme oprávnení reklamáciu spracovať neskôr. Bez ohľadu na vyššie uvedené nesmie vybavenie reklamácie trvať viac ako 30 dní od uplatnenia reklamácie, resp. obdržania reklamovaného tovaru.
Po uplynutí lehoty potrebnej na vyriešenie reklamácie máte právo odstúpiť od zmluvy alebo vymeniť objednaný tovar za nový.
Ak reklamáciu podáte v lehote 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, máme právo vyriešiť reklamáciu zamietnutím, iba na základe vyhlásenia znalca alebo autorizovanej osoby určenej zákonom. Bez ohľadu na výsledok posúdenia odborníkom všetky výdavky hradíme my. Sme povinní vydať kópiu znaleckého posudku v lehote 14 dní odo dňa vyriešenia reklamácie.
Ak svoju reklamáciu uplatníte po lehote 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy a my ju zamietneme, máme povinnosť v doklade o vybavení reklamácie určiť osobu, ktorej ste oprávnení zaslať objednaný tovar na účely posúdenia odborníkom. Bez ohľadu na výsledok posúdenia odborníkom všetky výdavky hradíme my. Ak sa podľa posúdenia odborníkom preukáže naša zodpovednosť za chybu objednávky, máte nárok opäť uplatniť reklamáciu. V priebehu posúdenia odborníkom neplynie záručná lehota. Sme povinní uhradiť vám všetky náklady súvisiace so znaleckým posúdením v lehote 14 dní odo dňa opakovaného uplatnenia reklamácie. Opakovane podanú reklamáciu nie je možné opätovne zamietnuť.
Nenesieme zodpovednosť za chyby objednávky, ktoré ste spôsobili vy, alebo ak sme vás výslovne upozornili, že objednávka má chyby, alebo že by ste mali vedieť o chybách objednávky pri zohľadnení podmienok zmluvy. Okrem toho nenesieme zodpovednosť za chyby v prípade zjavnej chyby objednávky, ktorú ste mohli zistiť pri preskúmaní objednávky po doručení a ktorú ste nám neoznámili v zmysle zásad vybavovania reklamácií, alebo ak nepodáte reklamáciu až do uplynutia záručnej lehoty, alebo ak chybu spôsobilo mechanické poškodenie z vašej strany alebo zo strany tretej osoby.
Máme povinnosť vyriešiť reklamáciu a uzavrieť reklamačný proces jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) Odovzdanie opraveného objednaného tovaru
b) Výmena objednaného tovaru
c) Vrátenie kúpnej ceny
d) Vyplatenie primeranej zľavy z ceny výrobku
e) Písomná žiadosť o vykonanie plnenia
f) Odôvodnené zamietnutie reklamácie
Máme povinnosť poskytnúť vám písomné vyrozumenie o vyriešení reklamácie, a to najneskôr v rámci 30 dní odo dňa podania reklamácie. O výsledku vybavenia reklamácie vás budeme bezodkladne po ukončení reklamačného konania informovať e-mailom alebo telefonicky.
Záručná lehota je 24 mesiacov odo dňa doručenia objednávky, pokiaľ sa v konkrétnych prípadoch neuvádza inak.
Záručná lehota sa predlžuje o obdobie, počas ktorého ste nepoužívali objednaný tovar z dôvodu záručnej opravy objednaného tovaru.
V prípade výmeny objednávky vám poskytneme dôkaz uvedený v informáciách o výmene objednávky, pričom ďalšie prípadné reklamácie sa podávajú na základe zmluvy a tohto dôkazu. V prípade výmeny objednávky začína plynúť nová záručná lehota pre novú objednávku.
Výsledok vybavenia reklamácie sa výlučne týka chýb uvedených v oznámení o reklamácii a v potvrdení.
Upozorňujeme, že reklamačné konanie sa uplatňuje len v prípade, že konáte ako spotrebiteľ.
Vystavený daňový doklad – faktúra slúži zároveň ako záručný list.
12. DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO
Uznávate a súhlasíte s tým, že všetky autorské práva, registrované ochranné známky a iné práva duševného vlastníctva vzťahujúce sa na všetky materiály alebo obsahy poskytnuté ako súčasť webovej lokality patria vždy nám alebo osobám, ktoré nám udelia licenciu na ich používanie. Uvedený materiál môžete používať len v rozsahu, v akom to my, alebo vydavatelia licencií výslovne povolíme. To vám nebráni používať túto webovú lokalitu v rozsahu potrebnom na skopírovanie informácií o vašej objednávke alebo kontaktných údajov, v súlade s jej účelom a dobrými mravmi.
13. POČÍTAČOVÉ ÚTOKY
Túto webovú lokalitu nesmiete používať nevhodne, a to úmyselným zavedením vírusov, trojanov, červov, logických bômb alebo akéhokoľvek iného softvéru alebo technologicky poškodzujúceho alebo škodlivého materiálu. Nesmiete sa pokúšať vykonať neoprávnený prístup na túto webovú lokalitu, server, na ktorom je hosťovaná táto lokalita, alebo akýkoľvek server, počítač alebo databázu, ktoré súvisia s našou webovou lokalitou. Zaväzujete sa, že nevykonáte útok na túto webovú lokalitu prostredníctvom akéhokoľvek útoku odmietnutia služby alebo distribuovaného odmietnutia služby. Nemáte právo používať túto webovú lokalitu na zasielanie spamových alebo reťazových správ a na vytváranie falošných správ s cieľom sfalšovať totožnosť iných spotrebiteľov.
Nedodržanie ustanovení tohto článku sa považuje za priestupok, ako je definované v súlade s platnými právnymi predpismi. Každé nedodržanie tohto predpisu nahlásime príslušným úradom a budeme s nimi spolupracovať na zistení totožnosti útočníka. Rovnako aj v prípade nedodržania ustanovení tohto článku bude povolenie používať túto webovú lokalitu okamžite pozastavené. Nenesieme zodpovednosť za žiadnu priamu alebo nepriamu škodu alebo ujmu alebo stratu zisku, ktoré vyplývajú z útoku, odmietnutia služby, vírusu alebo akéhokoľvek iného softvéru, alebo technologicky poškodzujúceho alebo škodlivého materiálu, ktoré môžu poškodiť váš počítač, zariadenie informačnej techniky, údaje alebo materiály v dôsledku používania tejto webovej lokality alebo stiahnutia obsahu z tejto lokality alebo z lokalít, na ktoré vás táto webová lokalita presmeruje.
14. PREPOJENIA Z NAŠEJ WEBOVEJ LOKALITY
Ak naša webová stránka obsahuje prepojenia na iné stránky a materiály tretích strán, tieto prepojenia sú poskytované len na informačné účely a nemáme žiadnu kontrolu nad obsahom týchto webových stránok alebo materiálov. Rovnako nezodpovedáme za poškodenie alebo ujmu, ktorá vznikla ich používaním.
15. PÍSOMNÁ KOMUNIKÁCIA
Platné predpisy vyžadujú, aby niektoré informácie alebo oznámenia, ktoré vám posielame, mali písomnú formu. Používaním tejto webovej stránky súhlasíte s tým, že väčšina komunikácie s nami bude prebiehať elektronicky. Budeme vás kontaktovať e-mailom alebo vám poskytneme informácie uverejňovaním upozornení na tejto webovej lokalite. Pre účely zmluvy súhlasíte s používaním týchto elektronických spôsobov komunikácie a akceptujete, že všetky zmluvy, upozornenia, faktúry, informácie a iná komunikácia, ktorú odosielame elektronicky, je v súlade s právnymi požiadavkami jej poskytovania písomnou formou. Táto podmienka nebude mať vplyv na vaše zákonné práva.
16. OZNÁMENIA
Oznámenia, ktoré nám pošlete, môžu byť, ak je to možné, poslané prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Podľa ustanovení uvedených vyššie, a pokiaľ nie je uvedené inak, oznámenia vám môžeme zasielať buď e-mailom, alebo na poštovú adresu, ktorú ste nám poskytli pri vytvorení objednávky.
Je predpoklad, že oznámenia uskutočnené z našej strany, prijmete do 24 hodín po ich zaslaní e-mailom, alebo tri dni po dátume poštovej pečiatky na akomkoľvek liste. Ako dôkaz o tom, že oznámenie bolo zaslané, postačí v prípade listu preukázať, že bol správne adresovaný, že bolo zaplatené správne poštovné, a že bol náležite doručený na poštu alebo do poštovej schránky, v prípade e-mailu, že bol odoslaný na e-mailovú adresu uvedenú adresátom.
17. PREVOD PRÁV A POVINNOSTÍ
Zmluva je záväzná pre obe strany, ako aj pre našich príslušných nástupcov, nadobúdateľov a dedičov.
Zmluvu alebo akékoľvek práva alebo povinnosti z nej vyplývajúce nesmiete bez predchádzajúceho získania nášho písomného súhlasu preniesť, postúpiť, uložiť ich vykonanie alebo žiadnym iným spôsobom previesť.
Zmluvu alebo akékoľvek práva alebo povinnosti z nej vyplývajúce môžeme prenášať, postupovať, uložiť ich vykonanie alebo akýmkoľvek iným spôsobom prevádzať my, a to kedykoľvek v priebehu trvania zmluvy. Aby sa predišlo akýmkoľvek pochybnostiam, uvedené prenosy, postúpenia, uloženia či iné presuny neovplyvnia práva, ktoré máte ako spotrebiteľ uznané zákonom, ani nezrušia, nezmenšia či inak neobmedzia výslovné a tiché záruky, ktoré od nás máte, a nemôžu znížiť návratnosť pohľadávky, ktorú máte.
18. UDALOSTI ZA KTORÉ NENESIEME ZODPOVEDNOSŤ
Nenesieme zodpovednosť za žiadne neplnenie alebo omeškanie súvisiace s akýmikoľvek povinnosťami, ktoré na seba preberáme v zmysle zmluvy, ak budú spôsobené udalosťami, ktoré sú nad rámec našej primeranej kontroly (ďalej len „vyššia moc“).
Na vyššiu moc sa vzťahuje akýkoľvek čin, udalosť, nevykonanie, zanedbanie alebo nehoda, ktoré sú nad rámec našej primeranej kontroly, vrátane napríklad týchto skutočností:
a) Štrajk, výluka či iné formy protestu.
b) Občiansky nepokoj, vzbura, invázia, teroristický útok alebo teroristická hrozba, vojna (vyhlásená alebo nevyhlásená) alebo hrozba vojny či príprava na vojnu.
c) Živelné udalosti - požiar, explózia, búrka, povodeň, zemetrasenie, zosuv pôdy, epidémia či iná prírodná katastrofa.
d) Nemožnosť používať vlaky, lode, lietadlá, motorizovanú dopravu alebo iné prostriedky verejnej alebo súkromnej dopravy.
e) Nemožnosť použiť verejné či súkromné telekomunikačné systémy.
f) Nariadenia alebo obmedzenia ktorejkoľvek vládnej alebo verejnej autority.
Naše povinnosti vyplývajúce zo zmlúv sú pozastavené počas obdobia, v ktorom vyššia moc zostáva v účinnosti, a bude nám poskytnuté predĺženie obdobia, v ktorom sa majú tieto povinnosti splniť, o rovnaký čas, aký trvala situácia v rámci vyššej moci. Poskytneme všetky primerané zdroje na ukončenie situácie týkajúcej sa vyššej moci alebo na nájdenie riešenia, ktoré nám umožní splniť naše povinnosti na základe zmluvy napriek situácii vyššej moci.
19. ZRIEKNUTIE SA PRÁV
Absencia požiadavky z našej strany týkajúcej sa prísneho dodržiavania všetkých povinností, ktoré ste prebrali na základe zmluvy alebo týchto podmienok, z vašej strany, alebo nevykonanie práv alebo opatrení z našej strany, ktoré nám prislúchajú na základe tejto zmluvy alebo podmienok, nepredstavuje zrieknutie sa alebo obmedzenie uvedených práv alebo opatrení, ani vás nezbavuje plnenia uvedených povinností.
Zrieknutie sa konkrétneho práva alebo opatrenia z našej strany nepredstavuje zrieknutie sa práv alebo opatrení vyplývajúcich zo zmluvy alebo podmienok.
Naše zrieknutie sa akejkoľvek z týchto podmienok alebo práv alebo opatrení vyplývajúcich zo zmluvy nenadobudne účinnosť, pokiaľ sa výslovne neuvedie, že ide o zrieknutie sa práv, a nebude formalizované a neoznámi sa vám v súlade s ustanoveniami vyššie uvedenej časti Oznámenia.
20. ČIASTOČNÉ ZRUŠENIE
Ak sa akákoľvek z týchto podmienok alebo akékoľvek ustanovenie zmluvy vyhlásia za neplatné na základe záväzného rozhodnutia príslušného úradu, zostávajúce obchodné podmienky zostávajú účinné bez toho, aby boli uvedeným vyhlásením o zrušení dotknuté.
21. ZMLUVA V CELOM ROZSAHU
Tieto podmienky a akýkoľvek dokument uvedený v týchto podmienkach tvoria zmluvu v celom rozsahu medzi zmluvnými stranami, pokiaľ ide o účel zmluvy v celom rozsahu, a nahrádza sa nimi akýkoľvek predchádzajúci dohovor, dohoda alebo prísľub vykonané medzi zmluvnými stranami ústne alebo písomne.
Strany uznávajú, že sa dohodli uzavrieť zmluvu bez závislosti na akomkoľvek vyhlásení alebo sľube druhej strany, alebo ktorá mohla byť odvodená z akéhokoľvek vyhlásenia alebo dokumentu vo vyjednávaní, do ktorého vstúpili obe strany pred menovanou zmluvou, s výnimkou tých, ktoré sú výslovne uvedené v týchto podmienkach.
Žiadna zo zmluvných strán nevykoná žiadne opatrenie v súvislosti s akýmkoľvek nepravdivým vyhlásením vykonaným druhou zmluvnou stranou, ústne alebo písomne, pred dátumom zmluvy (pokiaľ nebolo uvedené nepravdivé vyhlásenie vykonané podvodne). Druhá zmluvná strana môže vykonať jediné opatrenie, a to také, ktorého dôvodom bude porušenie zmluvy v súlade s ustanoveniami v týchto podmienkach.
22. PRÁVO NA ÚPRAVU PODMIENOK
Podmienky môžeme kedykoľvek preskúmať a upraviť. Akákoľvek úprava podmienok nesmie porušiť alebo obmedziť vaše právo vyplývajúce z tejto zmluvy, ktoré bolo vykonané pred nadobudnutím účinnosti týchto úprav. Úpravy nadobudnú účinnosť v deň ich uverejnenia na webovej lokalite. Ak nesúhlasíte so zmenenými podmienkami, máte právo svoj účet zrušiť, v opačnom prípade predpokladáme, že s nimi súhlasíte.
Vzťahujú sa na vás zásady a podmienky platné v čase, kedy používate túto webovú lokalitu alebo zadávate každú objednávku.
23. PRÍSLUŠNÉ PRÁVNE PREDPISY A SÚDNA PRÁVOMOC
Používanie našej webovej lokality a zmlúv o kúpe produktov prostredníctvom tejto webovej lokality sa riadi právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Akýkoľvek spor, ktorý vyplynie z používania alebo súvisí s používaním webovej lokality alebo uvedenými zmluvami, podlieha bezvýhradnej jurisdikcii slovenských súdov.
Ak uzatvárate zmluvu ako spotrebiteľ, žiadne ustanovenie v tomto článku neovplyvní práva, ktoré máte, uznané v akomkoľvek platnom právnom predpise v tejto oblasti.
Vzťahy, ktoré nie sú uvedené v týchto podmienkach, sú upravené v príslušných ustanoveniach právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky.
Ak si ako kupujúci/a myslíte, že boli porušené vaše práva alebo nie ste spokojní s metódou vybavovania sťažnosti, reklamácie, vašu žiadosť o nápravu zašlite prosím na e-mailovú adresu damip@long.sk
Pokiaľ vašu žiadosť zamietneme alebo neodpovieme do 30 dní, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho spôsobu riešenia sporu podľa par. 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších predpisov. Orgán, ktorý dané spory rieši, je Slovenská obchodná inšpekcia s registrovaným sídlom na ulici Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 (https://www.soi.sk) či akýkoľvek iný autorizovaný orgán, zaregistrovaný v zozname orgánov pre alternatívne riešenie sporov na Ministerstve hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk).
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 01.05.2018.
Prajeme vám príjemné nakupovanie v našom e-shope !
24. Používanie materiálov zo stránky
© 2009-2024 Long.sk. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného povolenia od DAMIP s.r.o. zakázané.